Hari Ini: Aktiviti Sukan Utama Melibatkan Pasukan Terengganu….

Hari Ini: Aktiviti Sukan Utama Melibatkan Pasukan Terengganu….

Hari ini, beberapa perlawanan sukan yang melibatkan pasukan dari Terengganu akan berlangsung di luar negeri, menyaksikan aksi dalam pelbagai acara sukan:

 

Perlawanan bola sepak antara **Kedah Darul Aman FC** dan **Terengganu FC** akan berlangsung pada jam **9.00 malam**. Terengganu FC dijangka memberikan saingan sengit dalam usaha mereka untuk mencatat kemenangan di pentas Liga Super.

 

Dalam perlawanan suku akhir **Sirkit GP Penang**, **Johor Tigris** akan bertemu dengan **Terengganu Turtles** pada jam **4.30 petang**. Aksi sengit dijangka dalam perlawanan ini ketika kedua-dua pasukan bersaing untuk mara ke peringkat seterusnya.

 

3. **Separuh Akhir Ragbi Piala Agong 2024**

Pasukan **PDRM** akan menentang **Terengganu** dalam perlawanan separuh akhir Piala Agong pada jam **2.00 petang**. Perlawanan ini merupakan salah satu yang ditunggu-tunggu dengan kedua-dua pasukan menampilkan prestasi cemerlang sepanjang kejohanan.

 

4. **FIM MiniGP Malaysia Series 2024**

Di litar **PETRONAS Sepang International Circuit**, **6 orang anak Terengganu** akan beraksi dalam **FIM MiniGP Malaysia Series 2024**. Ini adalah peluang besar bagi mereka untuk memperkukuhkan kedudukan dalam arena sukan permotoran negara.

 

Terengganu terus menunjukkan pengaruh mereka dalam pelbagai sukan di peringkat kebangsaan, dan hari ini dijangka menjadi hari penuh aksi buat pasukan dari negeri itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *