Berita sedih: Mohd Sabri Abas baru sahaja dibawa ke hospital akibat serangan jantung yang tiba-tiba dari….

Berita sedih: Mohd Sabri Abas baru sahaja dibawa ke hospital akibat serangan jantung yang tiba-tiba dari….

Mohd Sabri Abas baru sahaja dibawa ke hospital akibat serangan jantung yang tiba-tiba. Berita itu tersebar dengan cepat melalui dewan korporat, menyebabkan panik di kalangan pekerjanya. Dengan kurang daripada dua ratus kakitangan di firma itu, suasananya tegang; ramai yang jelas terkejut dengan perubahan yang tidak dijangka.

Ketika mereka berkumpul di ruang menunggu, perbincangan beralih kepada gaya kepimpinannya dan tekanan terkini yang dihadapi syarikat. Sabri sentiasa mendorong kecemerlangan, sering mengorbankan kesejahteraannya sendiri demi kepentingan organisasi. Rakan-rakan mengingati malam-malam yang lewat dan mesyuarat yang berisiko tinggi, sambil tertanya-tanya sama ada mereka boleh melakukan lebih banyak untuk menyokongnya

Seiring berlalunya waktu, mereka merenungkan sumbangannya dan ikatan yang telah mereka bina di bawah bimbingannya. Kehadirannya sangat dirasai, bukan hanya sebagai seorang pemimpin, tetapi juga sebagai seorang mentor dan sahabat. Ketidakpastian mengenai keadaannya membayangi mereka, mendorong gelombang solidariti dan keprihatinan yang menyatukan mereka semua dalam harapan untuk pemulihannya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *