Tajuk: Penyokong Desak Tomislav Steinbruckner Tinggalkan Terengganu FC, Minta CEO Bayar Pampasan

Tajuk: Penyokong Desak Tomislav Steinbruckner Tinggalkan Terengganu FC, Minta CEO Bayar Pampasan

KUALA TERENGGANU: Penyokong setia Terengganu FC semakin lantang bersuara, meminta ketua jurulatih pasukan, Tomislav Steinbruckner, untuk meletakkan jawatan. Rasa tidak puas hati itu tercetus apabila prestasi kelab kelihatan semakin merosot dan tidak menunjukkan peningkatan yang diharapkan.

 

Keluhan “sape nk maroh aku derah ???? duli aku sape nk maroh .. aku nk tgk kelab tfc koho padu. Bkn koho berat !!!” menggambarkan kekecewaan penyokong yang mahu melihat Terengganu FC semakin mantap dan berdaya saing, bukannya terus bergelut dengan prestasi yang kurang memuaskan.

 

Mereka juga menyeru CEO Terengganu FC untuk mengambil tindakan segera dengan membayar pampasan kepada Tomislav supaya jurulatih baru dapat dibawa masuk. Suara ini menggambarkan desakan agar kelab mengambil langkah berani untuk mengubah situasi bagi memastikan pasukan kembali berada di landasan kemenangan.

 

“Blk2 la tomi. Tolong letok jawatan !!!!!” antara luahan tegas yang menunjukkan semakin ramai penyokong yang tidak lagi percaya kepada keupayaan Tomislav untuk membawa Terengganu FC ke tahap yang lebih tinggi. Dengan musim yang masih berbaki, penyokong berharap perubahan dapat dilakukan bagi memastikan harapan mereka untuk melihat pasukan lebih kompetitif dan menyerlah dalam liga tercapai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *