KDA FC Left Wing Fayadh Zulkifli Tandatangan Kontrak Empat Tahun dengan Manchester City….Baca Lagi

KDA FC Left Wing Fayadh Zulkifli Tandatangan Kontrak Empat Tahun dengan Manchester City….Baca Lagi

Pemain sayap kiri KDA FC, Fayadh Zulkifli, telah membuat kejutan besar dalam dunia bola sepak apabila dia menandatangani kontrak selama empat tahun dengan gergasi Liga Perdana Inggeris, Manchester City. Pemain muda berbakat dari Malaysia ini telah menarik perhatian ramai dengan prestasi cemerlangnya dalam saingan Liga Super Malaysia dan kini bersedia untuk memulakan pengembaraan baru di Eropah.

 

Fayadh, yang dikenali dengan kepantasan dan kemahiran dribblenya, dijangka akan menjadi aset penting dalam barisan Manchester City yang dikendalikan oleh Pep Guardiola. Perpindahan ini dilihat sebagai satu lonjakan besar dalam kariernya, dan ia membuka peluang untuk melihat pemain Malaysia bersinar di pentas antarabangsa.

 

Dalam satu kenyataan, Fayadh meluahkan rasa syukur dan teruja dengan peluang ini. “Ini adalah impian saya sejak kecil untuk bermain di kelab besar seperti Manchester City. Saya akan berusaha sebaik mungkin untuk memberi yang terbaik dan membanggakan Malaysia,” katanya.

 

Perpindahan Fayadh juga menjadi topik hangat dalam kalangan peminat bola sepak di Malaysia, yang rata-rata merasa bangga dengan pencapaian pemain muda itu. Mereka berharap Fayadh akan terus cemerlang dan mengukir nama di persada antarabangsa.

 

Baca lagi untuk perkembangan lanjut mengenai perpindahan ini dan masa depan Fayadh Zulkifli di Manchester City.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *