Khabar Angin: Washington Brandão Bakal Sertai Perak FC di Jendela Perpindahan Kedua

Khabar Angin: Washington Brandão Bakal Sertai Perak FC di Jendela Perpindahan Kedua

Khabar angin semakin hangat mengenai kemungkinan pemain kelahiran Brazil, Washington Brandão, akan menyertai Perak FC dalam jendela perpindahan kedua Liga Super Malaysia. Brandão, yang kini beraksi di Kelantan United, dikatakan menarik minat pengurusan Perak FC untuk memperkuatkan pasukan bagi menghadapi baki saingan musim ini.

 

Pemain penyerang berusia 33 tahun itu mempunyai rekod cemerlang di Liga Malaysia dengan keupayaannya menjaringkan gol dan mencipta peluang buat rakan sepasukan. Kehadirannya di Perak FC, jika benar berlaku, dijangka dapat membantu pasukan memperbaiki prestasi yang agak goyah pada musim ini.

Namun begitu, tiada kenyataan rasmi dikeluarkan oleh pihak Perak FC atau Brandão sendiri mengenai perpindahan ini. Para penyokong Perak FC kini menunggu dengan penuh debaran untuk mengetahui sama ada khabar angin ini akan menjadi kenyataan atau sekadar spekulasi semata-mata.

 

Jendela perpindahan kedua akan ditutup tidak lama lagi, dan perkembangan mengenai perpindahan ini pastinya akan terus menjadi tumpuan peminat bola sepak tempatan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *