Berita Sedih: Jurulatih Penyokong Terengganu FC Disahkan Meninggal Dunia…

Berita Sedih: Jurulatih Penyokong Terengganu FC Disahkan Meninggal Dunia

Kuala Terengganu, 5 September 2024 — Komuniti bola sepak Terengganu dikejutkan dengan berita menyedihkan apabila jurulatih penyokong setia Terengganu FC disahkan meninggal dunia hari ini. Jurulatih yang sangat dihormati oleh pemain dan peminat itu telah menyumbang besar kepada perkembangan bola sepak negeri dan sering dilihat sebagai inspirasi kepada pasukan.

 

Menurut sumber, jurulatih tersebut dilaporkan mengalami masalah kesihatan sejak beberapa minggu lalu sebelum keadaannya bertambah teruk. Walaupun mendapat rawatan perubatan yang intensif, beliau menghembuskan nafas terakhir pada pagi ini.

 

Pemergian beliau merupakan kehilangan besar kepada keluarga, rakan-rakan, dan juga komuniti bola sepak Terengganu. Peminat-peminat bola sepak negeri telah mula membanjiri media sosial dengan ucapan takziah dan kenangan indah bersama jurulatih yang dihormati itu.

 

Pengurusan Terengganu FC juga telah mengeluarkan kenyataan rasmi mengucapkan takziah kepada keluarga dan menyatakan bahawa sumbangan beliau kepada kelab tidak akan dilupakan. Mereka merancang untuk mengadakan sesi penghormatan khas sebelum perlawanan akan datang sebagai tanda penghormatan terakhir.

 

Pemergian jurulatih ini pasti akan dirasai oleh seluruh komuniti bola sepak Terengganu, dan kenangan serta sumbangannya akan terus dikenang sepanjang masa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *