BERITA SEDIH: BARU SAHAJA, Ketua Jurulatih Selangor FC, Nidzam Jamil Yang Dihantar Ke Hospital Akhirnya…… 

 

Berita sedih datang dari dunia bola sepak Malaysia hari ini. Ketua Jurulatih Selangor FC, Nidzam Jamil, yang telah dikejarkan ke hospital selepas terlibat dalam nahas pesawat tragis pagi tadi, telah disahkan meninggal dunia.

Nidzam Jamil, yang merupakan figura penting dalam pasukan Selangor FC, telah mengalami kecederaan parah dalam nahas tersebut dan segera dikejarkan ke hospital untuk rawatan kecemasan. Malangnya, walaupun usaha terbaik dari pasukan perubatan, beliau tidak dapat diselamatkan dan disahkan meninggal dunia pada petang ini.

Kehilangan Nidzam Jamil merupakan satu tamparan hebat kepada keluarga bola sepak Malaysia, khususnya kepada pasukan Selangor FC dan penyokongnya. Beliau dikenali sebagai seorang jurulatih yang berdedikasi dan penuh semangat, yang telah banyak menyumbang kepada kejayaan dan pembangunan pasukan. Kehilangan ini pasti akan dirasai oleh seluruh komuniti bola sepak.

Selangor coach tells team not to be distracted by 'external' factors

Selangor FC telah mengeluarkan kenyataan rasmi menyatakan rasa dukacita mereka yang mendalam. “Kami amat berasa kehilangan dengan pemergian Nidzam Jamil. Beliau adalah seorang jurulatih yang tidak hanya memberi inspirasi kepada pemain tetapi juga kepada semua yang mengenalinya. Kami mengucapkan takziah kepada keluarga beliau dan akan terus mengenang jasa serta sumbangannya kepada kelab ini.”

Rasa kesedihan ini menyelubungi semua, dan perancangan untuk menghormati jasa Nidzam Jamil serta menyokong keluarga beliau sedang diatur. Marilah kita semua mendoakan agar roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *