Berita Sedih: Jurulatih Penyokong Terengganu FC Disahkan Meninggal Dunia

 

 

KUALA TERENGGANU – Dunia bola sepak Malaysia hari ini dikejutkan dengan berita sedih apabila jurulatih Penyokong Terengganu FC, Ahmad Rahman, disahkan meninggal dunia pada pagi ini. Ahmad, yang berusia 53 tahun, telah menyumbang banyak kepada sukan bola sepak tanah air selama lebih dari dua dekad.

 

Kehilangan ini dilaporkan berlaku di Hospital Sultanah Nur Zahirah, di mana Ahmad telah mendapatkan rawatan akibat komplikasi kesihatan yang tidak dijangka. Khabar duka ini telah mengejutkan banyak pihak, termasuk peminat bola sepak, pemain, dan rakan-rakan sekerja yang mengenali beliau sebagai seorang individu yang berdedikasi dan penuh semangat.

 

Ahmad Rahman dikenali sebagai seorang jurulatih yang berdedikasi, dengan banyak pencapaian semasa tempoh perkhidmatannya di Terengganu FC. Di bawah bimbingannya, pasukan tersebut telah mencatat beberapa kejayaan penting dan menyumbang kepada pertumbuhan serta pembangunan bakat muda di negeri tersebut.

 

Menurut sumber terdekat, Ahmad mengalami masalah kesihatan yang serius sejak beberapa minggu lalu, namun keadaannya dilaporkan stabil sebelum ini. Malangnya, keadaan beliau menjadi kritikal baru-baru ini dan usaha untuk menyelamatkannya tidak berhasil.

 

Masyarakat bola sepak Malaysia merasakan kehilangan ini dengan mendalam, dan ramai yang menyatakan penghargaan serta penghormatan kepada sumbangan Ahmad dalam perkembangan sukan tersebut. Pemain, bekas pemain, dan penyokong dari seluruh negara menyampaikan ucapan takziah kepada keluarga dan sahabat handai Allahyarham.

 

Majlis pengebumian Ahmad Rahman dijadualkan berlangsung esok di kampung halamannya di Terengganu. Keluarga dan rakan-rakan dijangka akan memberikan penghormatan terakhir kepada figura yang telah meninggalkan legasi besar dalam bola sepak Malaysia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *